Intervju sa Duškom Čifligancem u magazinu Manager Kapital o najnovijim biznis izazovima, investiciji u Srbiji i ključu izdržljivosti u kriznom vremenu

U mega intervjuu Lice savremenog građevinarstva u najnovijem izdanju makedonskog ekonomskog magazina Manager Kapital, Duško Čifliganec, zamenik predsednika Adora Business Group, govori o aktuelnim biznis i životnim pitanjima u ovom neizvesnom pandemijskom vremenu. On poručuje da na globalnu biznis scenu, sada više nego kada, očigledan je koncept Modernise or Die, što znači da jedini način za opstanak i komfor u ovom nekomfornom vremenu, je da svaki biznis bude krajnje adaptibilan, fleksibilan i da teži ka najnovijem, najnaprednijem i najinovativnijem.

Početkom covid pandemije, neizvesnost je postala tako velika, da sve dosadašnje analize nisu više bile relevantne. Brzo smo identifikovali Zlatibor kao jedno od retkih mesta na Evropskoj karti, gde se prodaja nekretenina drastično povećala, kao destinacija koja je u ogromnoj ekspanziji i ima sve veću popularnost, nakon čega smo brzo delovali. Originalan i inovativan, suptilno stvoren za planinski hedonizam u kojem će uživati zadovoljnii srećni kupci, kompleks 21st Century Zlatibor Residence, Spa & Wellness, najnoviji je građevinski projekat brenda Adora u Srbiji, investicija vredna 15 miliona evra, što je trenutno u fokusu mog rada, podvlači Duško Čifliganec, zamenik predsednika Adora Business Group, koja je proširila građevinski posao na druge zemlje kao i na druga područja. Najmlađi predstavnik najvišeg rukovodstva Adore, ocenjuje da je pametan način ulaganja u stambeno-hotelski kompleks na Zlatiboru, koji vraća uloženi novac adekvatan primer i sjajna ilustracija fleksibilnosti i izuzetnog značaja sposobnosti brzog prilagođavanja, što kompanije moraju da poseduju u današnjem poslovanju.

U moderno doba, mali detalji stvaraju veliku sliku i diverzifikuju ono najbolje od ostalog. Moj dosadašnji uspeh u projektima gde sam bio vođa projekta, zasnovan je na izuzetnom radu posvećen marginama, odnosno detaljima. I verujte mi, vrlo često vreme uloženo u određeni posao igra veću ulogu da li će nešto ispasti lepo ili ne, nego uloženi novac. Ovo je segment za koji starije generacije možda nemaju toliko strpljenja kao mi, mlađi, Duško Čifliganec ističe u intervjuu za Manager Kapital, gde između ostalog govori i o saradnji sa Fondacijom Đoković, ulaganju u akcije umesto u kriptovalute i o svom životnom sloganu Treba raditi da bismo živeli, a ne obrnuto.

Pročitajte integralni intervju na sledećem linku: www.kapital.mk



Архива